NL

Hoe het werkt

Kwekers

eFlowers laat zijn klanten direct inkopen bij kwekers in Ecuador, Columbia, Kenia, Spanje en Nederland. We blijven zoeken naar meer kwekers uit verschillende landen om aan te sluiten bij eFlowers. Als je geïnteresseerd bent in producten van een kwekerij waar we nog niet mee werken, alsjeblieft, informeer onze managers. We zullen dan proberen om zo spoedig mogelijk met deze kwekerij te gaan samenwerken.

Logistiek

We bespreken de logistiek met al onze nieuwe klanten. In eerste instantie zijn de prijzen bij eFlowers inclusief de aanleveringskosten tot aan de cargo agent. Verdere logistieke dienstverlening hangt af van de wensen van de klant. Als de klant al werkt met een transportbedrijf, dan helpen we om de beste aansluiting te vinden, zo niet, dan bieden onze experts de beste mogelijkheden om de bloemen te ontvangen gebaseerd op prijs, kwaliteit en betrouwbaarheid.

Betalingen

Wij regelen alle betalingen naar de kwekers toe. Je hoeft dus niet een reeks betalingen te doen naar verschillende kwekerijen waar je ingekocht hebt. Het volstaat om één betaling aan ons te doen. Hiermee bespaar je bankkosten, commissies en tijd.

Commissie

Klanten betalen slechts een kleine commissie voor elke transactie in het systeem. De hoogte van de commissie hangt af van het maandelijkse inkoopvolume. Minimaal is dit 2%. Door onze geautomatiseerde processen zijn wij in staat om onze klanten minimale commissie te berekenen.

Kwaliteits controle van de bloemen

We controleren ook op de kwaliteit van de bloemen. Dit wordt al gedaan bij de kweker en ook zodra de bloemen door de cargo agent in ontvangst worden genomen. We kunnen ook volledige controle doen voor bepaalde opgegeven artikelen. Bijvoorbeeld, als je bloemen gaat bestellen bij een voor jou nieuwe kwekerij.

Klachten procedure

In het geval je niet tevreden bent met de kwaliteit van de bloemen, dan onderhandelen we je klacht met de kwekerij in kwestie of met de cargo agent. In geval van acceptatie wordt het claimbedrag door ons aan je uitgekeerd.